0162 515110 info@insumma.nl

Office Support

Office Support

Ben jij die veelzijdige, ondernemende administratieve topper die wij zoeken? Een enthousiaste persoonlijkheid met een passie voor het sales vak? Die alle administratieve, facilitaire en organisatorische werkzaamheden bij In Summa efficiënt en soepel laat verlopen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jij bent verantwoordelijk voor alle administratieve en facilitaire taken die op jouw pad komen en zal het management team assisteren en taken uitvoeren om het sales team te ondersteunen. Je biedt ondersteuning in brede zin en voert hieruit voortvloeiende werkzaamheden zelfstandig uit.

En soort van spin in het web / zonnetje in huis die er niet vies van is zijn/haar #handjesuitdemouwen te steken. Herken jij je in dit profiel? Word dan snel InSummist!

Naast persoonlijke groei en resultaatgericht werken, vinden wij het ook belangrijk om de In Summa team spirit te behouden. Borrels, uitjes, interactieve kennissessies….. “Hoe meer plezier je hebt in je werk, hoe beter je presteert” is dan ook ons motto. Dit gecombineerd met onze Brabantse “handjes uit de mouwen” mentaliteit maakt In Summa tot een uitdagende werkgever.

 

Welke kenmerken typeren een InSummist?

  • Je bent Proactief, “spot” werkzaamheden en vliegt deze met passie en plezier aan.
  • Je bent accuraat, zelfs de kleinste details ontgaan jou niet.
  • Je weet jezelf te bewegen in een multinational, maar werkt ook graag met snelle en fluïde MKB bedrijven.
  • Je bent flexibel, helpt jouw team waar dat het hardst nodig is.
  • Je bent positief, sociaal, en communicatief vaardig. Ja ja, dat zonnetje in huis dus!
  • Je bent resultaatgericht, het behalen van doelstellingen maakt jou intens blij.

     

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

  • Assisteren van het sales team van In Summa Innovation met o.a.:
    – Orders aanmaken van software opportunities en upcoming renewals.
    – Invoices aanmaken voor closed deals.
    – Contact- en Segmentmanagement van klanten in CRM.
    – Engineering Project administratie.
    – Voorbereiden van Proposals.
    – Beheren van alle contract vervaldatums en data.

  • Het beantwoorden van de telefoon, en ontvangen van klanten.

  • Facilitaire werkzaamheden o.a.:
    – Inkoop & Voorraadbeheer.
    – Faciliteren van borrels en events.

  • Overige administratieve werkzaamheden. beantwoorden van de telefoon, en ontvangen van klanten.

     

Wat verwachten we van jou?

  • Minimaal MBO/HBO werk en denk niveau.
  • Een aantal jaren ervaring in een administratieve of sales georiënteerde functie.
  • Ervaring met Microsoft Dynamics, Excel, Word, Outlook etc.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Beschikbaar voor 28 tot 32 uur in de week.
  • Voorstander van borrels, LAN-Parties, NERF guns en een omgeving waar Supernerds floreren 😊.

Wat mag je van In Summa verwachten?

  • In Summa kenmerkt zich door een dynamische en ‘platte’ organisatie; we werken samen aan jouw succes.
  • Een informele bedrijfscultuur met een gedreven, hecht team van specialisten.
  • Afwisselende werkzaamheden, geen dag is hetzelfde.
  • Flexibele werktijden.
  • Opleidingen, trainingen en evenementen! Jouw ontwikkeling staat centraal.
  • Etentjes, concerten, borrels, team uitjes….FUNdament, plezier is onze basis!
  • Goede arbeidsvoorwaarden (Salaris, reiskostenvergoeding, laptop & telefoon, pensioenregeling, 27+ vakantiedagen, bonusregeling etc.)

 

Geïnteresseerd? Voor vragen of meer informatie over deze functie gelieve contact op te nemen met Inge Barendregt op telefoonnummer: 06-51106525 of stuur je cv + motivatie per mail naar inge.barendregt@insumma.nl

Indien je in aanmerking komt zal er een telefonische intake ingepland worden, waarin jij ons kan overtuigen om jou uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek!

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Open sollicitaties zijn wel altijd welkom.

Mee innoveren doe je bij In Summa.
Reageer vandaag nog.