Snel en overzichtelijk beheer     intrakoop

Intrakoop is de grootste coöperatieve inkoopvereniging in de gezondheidszorg van Nederland. Al ruim 50 jaar ondersteunt Intrakoop leden bij de strategische, tactische en operationele en logistieke processen. Dit gebeurt middels het afsluiten van collectieve raamovereenkomsten en het aanbieden van inkoopadviesdiensten op diverse gebieden.

Probleem Intrakoop

Het verwerken van de aangeleverde gegevens gebeurde grotendeels handmatig en kostte veel tijd. Hoe kan Intrakoop raamovereenkomsten met leveranciers en distributeurs overzichtelijk en sneller beheren? En hoe kan dit resulteren in:

  • Efficiënter werken;
  • Kosten besparen; 
  • Personeel beter benutten;
  • Concurrentievoordeel behalen.

Aanpak

In Summa heeft een uitbereiding aan de bestaande maatwerk applicatie van Intrakoop ontwikkeld. Deze uitbereiding heeft als doel het overzichtelijker kunnen beheren van raamovereenkomsten met leveranciers en distributeurs. Zo zijn er in samenwerking met In Summa richtlijnen opgesteld om de variëteit aan aangeleverde formaten te minimaliseren en zijn er technieken ontwikkeld om deze data op een snellere en meer betrouwbare manier te verwerken.

Resultaat

De Acces-applicatie biedt nu op een gebruiksvriendelijke wijze ondersteuning voor verschillende afdelingen van Intrakoop.

Boek ook resultaat en neem contact op met In Summa

Bent u benieuwd wat In Summa voor uw organisatie kan betekenen? Stuur een bericht naar Arjen Lammers via info@insumma.nl of bel naar 0162 524 000. Samen met u streven we graag naar het beste resultaat.