Grote ervaring met SharePoint    berendsen

Basan voorziet u van een compleet assortiment cleanroomproducten en productgerelateerde diensten. Hoe kan Basan de interne communicatie tussen vier dochterondernemingen verbeteren? En waar kan dat toe leiden?

Behoefte Basan

Bij Basan was er behoefte om de interne communicatie tussen de vier dochterondernemingen (Benelux, Duitsland, Frankrijk en Italië) te verbeteren, alle managementdata in één centraal systeem op te slaan en een klachtenregistratiesysteem.

Aanpak

Dit is gedaan door middel van een Intranet te implementeren op basis van het Microsoft SharePoint 2007 platform. Zo heeft In Summa bij Basan een intranet geïmplementeerd op basis van het Microsoft SharePoint 2007 platform. Hierbinnen is een complete klachtenmodule geïntegreerd en voorzien van de nodige workflows.

Resultaat SharePoint

Door de ervaring die In Summa met SharePoint heeft, is deze oplossing bij Basan goed ingezet. Via een portal zijn de rechten van verschillende landen ingeregeld en via een webapplicatie kan door middel van “AJAX” techniek op een gebruiksvriendelijke manier klachten worden ingevoerd. In deze applicatie wordt gecommuniceerd met de SAP-data, waardoor SharePoint het middelpunt is geworden van de management informatie

Boek ook resultaat. Neem contact op met In Summa

Bent u benieuwd wat In Summa voor uw organisatie kan betekenen? Stuur een bericht naar Arjen Lammers via info@insumma.nl of bel naar 0162 524 000. Samen met u streven we graag naar het beste resultaat.