USG

Verhoogd operationeel resultaat 

Uitzendgigant USG People verleent gespecialiseerde arbeidsmarktdiensten in Europa. Vanuit een aantal zelfstandige werkmaatschappijen worden de diverse diensten aangeboden. Hoe kan je gegevens uit verschillende gegevensbronnen samen brengen in een nieuwe gegevensbron? En waar kan dat toe leiden?

Probleem USG People

USG People zocht een manier om vanuit het hoofdkantoor honderden vestigingen op positieve wijze te stimuleren in de dagdagelijkse werkzaamheden. Hoe kon het operationeel resultaat per vestiging verhoogd worden zonder zelf continu op locatie aanwezig te zijn? En hoe kan dit resulteren in:

  • Efficiënter werken; 
  • Kosten besparen;
  • Personeel beter benutten;
  • Concurrentievoordeel behalen.

Aanpak Data Warehousing

In Summa implementeerde Data Warehousing. Door de operationele gegevens op te slaan in een data warehouse en te visualiseren in een dynamisch dashboard krijgt elke vestigingsmanager wekelijks inzicht in de resultaten van zijn of haar vestiging.

Resultaat

Door de managers ook inzicht te geven in de resultaten van andere vestigingen heeft USG People een wedstrijdelement weten te creëren. Wekelijks wordt duidelijk wie goed en minder goed presteert. Door de achterblijvende managers te laten leren van de succesvolle managers, is USG People in staat het operationeel resultaat over het gehele bedrijf te verhogen.

Neem contact op met In Summa

Bent u benieuwd wat In Summa voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op en stuur een bericht naar Anton van Daal via anton.vandaal@insumma.nl of bel 0162 524 000. We streven graag samen met u naar het beste resultaat.